söndag, april 02, 2006

Agility


Idag har jag varit på Agility. Det var längesen jag var på kurs, mindes knappt hur det gick till! Men jag kom ganska snabbt in i det. Fick inte hoppa. Det fick de andra göra. Men jag sprang i tunnel, gick slalom och stod fint. Det var kul! Min kompis Dolly var också med! Efteråt gick vi med henne och hennes husse och matte ner till stranden. Där fick vi springa lösa en stund. Roligt!
Igår var lillebror och jag i Käglinge med Memphis, Dixie och Bianca (plus husse och Jenny). Det var roligt. Vi sprang massor.
På kvällen kom Memphis, Dixie och Bianca hem till oss. De hade Jenny och Lars med sig också. Det var full rulle på alla småvovvarna till att börja med. Dixie och jag satt lugnt och stilla och tittade på när de andra busade. Jag ville helst sova. Efter ett tag så lugnade de ner sig, tack och lov. Det tog ett tag för Liam förstås han flög upp lite då och då och flämtade och var på G. Men efter någon timme så somnade till och med han. Det var en mysig kväll.

Inga kommentarer: