lördag, april 08, 2006

Mina träd är borta


Träden har försvunnit, jag brukar alltid gå dit när vi är på hundfältet. Nu finns de inte längre. Så synd!

Som ni nog förstår har jag varit med husse på jobbet nästan hela veckan. Han säger att han aldrig hinner hjälpa mig att blogga men jag tror mest att det är en undanflykt för att han inte vill... Tur att matte nästan alltid ställer upp!
Igår kom matte och Liam och hämtade oss på husses jobb. När vi hoppade ur så fick vi nya selar på oss. Jättefina med våra namn på! Matte hade råkat lägga mitt i samma påse som hundmaten. Det hade läckt ut en massa äckligt på det så det luktade därefter... Vi åkte inte hem utan till mattes föräldrar. Det var kul! Jag fick mat nästan meddetsamma! Sov inte så mycket på kvällen var för upptagen. Vi gick ut en runda också.
När husse och matte kom och hämtade oss så blev jag jätteglad, tog den roliga blåa bollen och sprang omkring och lekte med. Hälsade massor på Åsa som också var med. Matte verkade bli besviken över att jag inte hälsade på henne, men vadå jag träffar ju henne varje dag!

Inga kommentarer: