fredag, mars 31, 2006

Idag har jag simmat!

Husse och matte släpade iväg mig till djursjukhuset tidigt i morse. Det är inte ett ställe jag tycker om precis... jag tyckte faktiskt det var lite läskigt. Sen gick husse och jag in i ett rum med en stor säng. Där fanns två tanter också i rummet. De la mig på sidan och drog och sträckte mina ben. Det var både läskigt och mysigt. Blev lite störd av att lillebror ylade och skällde där ute. Men efter ett tag blev det tyst. Sen gick vi till en konstig låda. Jag fick hoppa in. Då började marken röra sig!!! Och så kom det vatten, mer och mer! Jag fick nästan panik. Men varje gång jag lät bli att gå så åkte jag in i bakväggen... så det var bäst att trampa på. Jag fick godis och de sa att jag var duktig. I bilen på vägen hem fick jag åka framme med husse. Det tycker jag om! Förresten sa tanten att jag nog har problem med min rygg. Och att jag är mycket starkare på vänster än på höger sida. Så hela dagen idag har jag fått gå på höger sida om husse. Annars brukar jag gå på vänster sida.

Inga kommentarer: