torsdag, juli 28, 2005

Kalas för Dolly!


Nu har vi varit på kalas!!! Det var jättekul! Dolly fyllde 3 år. Vilket ställe! Jag fick äntligen äta!!! Massor med gotter fick vi! Jag började med att ta Dollys goda köttben! Mums! Och sen snappade jag åt mig en bit av korven som hon fått i present. Och hennes matte var så snäll!!!! Hon gav mig både korv och godis och en hel liten sko som jag sprang och grävde ner i deras rabatt så inte Liam skulle ta den. Det tyckte matte var jätteroligt verkade det som för hon tog en massa foton på mig efteråt! Jag hade visst fått lite jord runt munnen - vad är det för kul med det?
Jag busade och sprang massor med födelsedagsgrisen! Jättekul var det! De har en jättestor trädgård med en massa träd och buskar som jag måste kissa på. Annars vet de ju inte att jag har varit där...
Det var i alla fall det roligaste födelsedagskalas jag har varit på!!!
Jag var så trött så trött sen, somnade i bilen meddetsamma. Och så ska husse och matte stanna. Husse ska visst handla lite grejor till Tammsvik. Då öppnar matte bakluckan och så får jag hälsa på mattes kompis Åsa N. Hon hade cyklat förbi oss och matte ropade på henne. Så blev jag klappad på ända tills husse kom. Det var mysigt! Sen åkte vi hem. Och Liam åkte in i duschen. Kan jag förstå så skitig som han är! Men sen fick jag också duscha, det förstår jag inte alls! Fast det är klart, jag ska ju snart ställas ut... Nu är jag tröttare än tröttast! Så jag måste nog nanna nu...
PS på bilden försöker jag torka mig för matte är väldigt dålig på att torka mig riktigt torr!

Inga kommentarer: