torsdag, juli 28, 2005

Kloklippt igen!

Oj vilken dag jag har haft idag... varit på hundfältet och busat! Hoppade över hinder, sprang genom tunnel, hoppade genom däck och stod fint! Det var jättekul! Sen sov jag gott i bilen medan husse och matte gjorde några ärenden, det var alltid någon kvar i bilen eftersom Liam inte är lika duktig som jag - han kan inte vara själv... Han hittar bara på en massa bus då!
När vi precis kommit hem så tittade Jenny och Karolina förbi. De hade med sig två stolar som husse och matte ska ha med till Tammsvik. Jenny lurade mig genom att locka med godis. Eftersom jag inte fått någon mat på hela dagen så följde jag självklart med henne! Då stänger hon in sig med mig i ett rum och klipper av mina klor! Vilken människa! Har inte husse och matte talat om för henne att jag inte tycker om att bli kloklippt? Så jag tjurar lite efteråt, men inte så länge!
Sen fick jag tag på en riktigt god och välstekt schnitzel! Mums! Men säg den lycka som varar för evigt. Två sekunder senare har matte slitit ut den ur munnen på mig. Varför gör hon så? Jag har ju inte fått nån mat idag? Piiiiper för jag är så hungrig... inte får jag mat för det. Men lillebror har fått mat 2 gånger idag redan! Livet är orättvist.

Inga kommentarer: