söndag, april 22, 2007

Agility - ah nä!

I morse körde husse och Liam iväg. Jag kände på mig att de skulle på lure-coursing. Jag ville också med. Matte tog med mig på en morgonrunda. Jag letade efter husse och Liam men de väntade inte på mig... de var borta.
Istället hoppade matte och jag in i en bil. Jag fick sitta i mattes knä. Men inte åkte vi till husse? Nä vi skulle på Agility. Vem vill träna agility när man kan gå på lure-coursing istället? Inte jag i alla fall...
Jag struntade helt i vad matte sa. Jag gick och luktade på allt gott, där var många goda dofter minsann. Matte gjorde dessutom bort oss. Trillade redan första gången. Det är ju så man skäms...

Tur nog behövde jag inte springa så många gånger, matte gav upp. Vi åkte till Flyinge sen, jippie! Där var husse och Liam. Jag fick springa. Det dröjde förstås rätt länge innan det var min tur men den som väntar på nåt gott!!! Fick åka med husse och Liam hem. Nu är jag hur trött som helst. Ska sova sova sova.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men Oscar man ska inte vänta...
hälsar tjuvstartarnas okrönte mästare

Anonym sa...

Nä, men husse och matte håller fast mig så hårt så jag har ingen chans att komma iväg! Jag önskar att jag var lika stark som du!!!
:-D