söndag, mars 18, 2007

Utställning


Idag var det utställning. Jag åkte ut nästan meddetsamma! Så taskigt... undrar varför? Jag fick jättebra kritik. Det enda de anmärkte på var att jag hade för grund bröstkorg... Brorsan Milton var också med, han gick precis framför mig. Han kom femma.
När vi kom tillbaka till matte efter den korta uppvisningen så fick jag en grisknorr. Mums! Jag fick massor av beröm av olika människor, de säger att jag är så snygg. Det var en som tyckte att jag skulle passa som pappa till små valpar! Husse och matte berömde mig för att jag uppförde mig så väl hela tiden. Jag satt i husses knä ganska mycket. Då känner jag mig trygg, husse också.
Efteråt åkte vi och hämtade Liam. Och så fikade människorna. Liam snodde en halv bulle, jag hann inte sno något alls. Fast jag fick en egen tjurmuskel att tugga på, det är minst lika bra som att få äta kakor!
När vi kom hem var vi så trötta allihop (utom matte) så vi gick och la oss. Husse och jag la och i sovrummet. Liam låg i soffan hos matte.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad söt du är på bilderna Oscar. Tråkigt att det gick dåligt på utställningen. Det gick dåligt här i Boden åxå. Vi åkte ut på en gång. Vi fick inte så bra kritik heller. =( Men det kommer fler utställningar...

Anonym sa...

Ja alla dömer ju så himla olika! Så bättre lycka nästa gång. Då kanske det går jättebra!

niffin sa...

Tja Oscar! Är det en grisknorr du har där? Blir gräsligt sugen nu när matte visar. ;)

Hon säger att du är himla söt också.
Jaja, jag säger bara vad hon säger.

Tass!
/Arvid