söndag, februari 18, 2007

Sunday sunday

Vi fick vara hos mattes föräldrar igår. De hade besök av Rolf och Annika. Jag och Liam var jätteglada och sprang in och hälsade. Liam flög fram som en annan galning... så vild är inte jag. Vi sov över där på natten. Det var mysigt men när vi lagt oss så låg Liam och små-fes hela natten. Som tur var öppnade mattes mamma fönstret och vädrade ut ordentligt.
Idag kom husse och matte för att hämta oss. De satte sig ner och plockade fram en massa mat. Sen åt de och åt. Jag fick smaka pyttelite efteråt. Liam tog en morotskaka, jag ville också ha men hann inte äta så mycket innan matte tog den från oss. Vi åkte till stranden, det var jättekul! Jag fick springa efter pinnar och vi träffade några andra vovvar. Det var roligt att gå så många. När vi kom hem så satte de sig och åt igen!!! Då plockade de fram fastlagsbullar, wienerbröd och andra kakor. Det luktade jättegott! Sen fick Liam och jag mannekänga i trädgården. Visst är jag tjusig i mitt täcke!

Inga kommentarer: