onsdag, februari 21, 2007

KALLT!!!

Vilket skitväder det blev idag. Jag anade att något inte stod rätt till när husse tog på mig mitt nya täcke innan vi gick imorse. Jag vill bara säga att det är en himla tur att jag har det, annars hade jag nog frusit ihjäl på väg till jobb.
Imorse var det mest blaskigt, men på lunchen var det både blaskigt, blåsigt och kallt. Jag frös så jag skakade så fort vi kom ut. Som tur var verkade husse också tycka det var otrevligt så vi gick bara en kort runda och köpte lunch till honom. Jag frös så jag knappt kunde kissa och jag tjöt av köld medan vi väntade på maten.

Efter jobb var det lite bättre då hade det blivit såpass kallt att snön lagt sig på marken. Riktig snö är rätt kul. Man kan köra ner nosen i den och skaka omkring det och så kan man äta den. Fast den var ändå skönt att matte och Liam kom och hämtade oss med bilen så vi slapp gå hem. Jag tjöt lite nu också medan vi väntade. Hoppas det blir vår snart...

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, nu hoppas jag också att det blir vår!! Det är -15 grader ute och fruktansvärt att gå ut! Håller mig in i det längsta..