tisdag, augusti 01, 2006

Trött

Jag är jättetrött. Du behöver inte fotografera mig när jag är så trött tycker jag.
Men men, hur som helst. Idag hade jag jättekul hos matte på jobbet. Jag var där bara halva dagen. Först var jag med husse. Han körde till mattes jobb, det regnade massor ute. När vi var framme så kom matte med Liam. Jag sprang till matte och fick följa med henne in på jobbet. Jätteglad var jag! Jag fick springa okopplad genom hela korridoren, det var kul! Vi gick till djuraffären också. Jag ställde mig så jag nådde upp att titta på tjejen i kassan. Hon gav mig ingen godis. Jag stod kvar fast matte var klar. Då till slut fattade hon vinken och gav mig äntligen min godisbit! Så lycklig jag blev!
På jobbet fick jag en god tjurmuskel av matte. Mumsigt! Sen sa matte att nu ska du få åka hem. Då fick jag än en gång springa lös genom hela korridoren! Jag blev så glad när jag såg husse!!!! Äntligen skulle vi åka hem. Matte stannade kvar.

Inga kommentarer: