lördag, juli 29, 2006

Ganska skönt!

Det är faktiskt riktigt trevligt att lillebror har skadat foten. Jag får göra en massa roliga saker själv nu. Husse och jag har åkt med Jenny och Mempis till stranden flera gånger. Jag tycker det är jättekul att simma! Matte säger att jag fått lite mer muskler på låren, det känns bra! Jag har mycket roligare när inte lillebror är med.
Idag blev vi passade av Åsa och Christina från mattes jobb. Jag låg ute på terassen hos dem ibland och ibland låg jag inne. Det var trevligt att ha dem här. När husse och matte kom tillbaka blev jag glad. Vi hade myskväll tillsammans sen. Fast matte var sur på Liam. Han hade visst förstört något som hon tyckte mycket om. Jag skulle aldrig göra något sådant. Det vet matte. Så jag fick mycket kel och beröm av henne. Vi hade det väldigt lugnt och skönt allihop innan Liam dök upp. Fast vi tycker om honom ändå...

Inga kommentarer: