torsdag, juni 01, 2006

Springtur

Jag har sovit så bra idag på jobbet. Det är ett jättemysigt och lugnt rum vi bor i nu. Liam och jag bytar ofta plats, Först ligger jag i buren och han i stolen och efter en stund bytar vi så Liam ligger i buren och jag i stolen. Alltid kul med lite omväxling. Det har varit flera stycken inne och hälsat på oss idag. Det är kul tycker jag! På lunchen var vi på hundfältet. Matte var riktigt lekig så jag busade jag med! Liam är så klumpig, sprang på mig när jag klättrade. Förresten klättrade jag på A-hindret flera gånger bara för det var så kul - utan att matte sa till mig!
Efter jobb var matte och jag med hennes pappa på hundfältet. Vi sprang och sprang och det var jättekul! Träffade en sur hund. Den ville jag inte leka med. Sen åkte vi och hämtade Liam och husse. Körde hem och när vi kom utanför huset kunde jag inte hålla mig längre, då skrek jag!!! För jag var så hungrig. Nu har jag fått mat och har lagt mig att sova i soffan.

Inga kommentarer: