söndag, juni 04, 2006

Lure coursing

Bilden ovan är inte på mig. Men visst är han lik mig - min brorsa Milton! En riktig snygging! Han blev trea i tävlingen! Igår var husse och jag på Lure-coursing hela dagen. Jag fick bara jaga luren två gånger. Första gången tappade jag bort den. Jag har en så dum munkorg - den flyger upp framför ögonen så jag ser ingenting! Jobbigt. Men sen fick jag låna brorsans munkorg. Den var perfekt! Då såg jag jättebra och sprang perfekt. Hoppas husse hittar en bättre munkorg till mig. Undrar just varför man måste ha munkorg? Då kan man ju inte äta upp luren. Så dumt!
På bilden här under är Kicki med brorsan Milton och så Mattis - min morbror.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Vi har nyss beställt och fått hem en jättebra munkorg till Zero. Rätt så billig var den också. :)
Tar några dagar innan man får hem den. Finns på:
http://www.greyhoundwhippetstore.com/munkorgar. htm

Anonym sa...

Hejsan! Jättetack för tipset! Ska vi genast kolla in!

Anonym sa...

Det var den engelska munkorgen som vi beställde, stl 7. Den passade Zero. :)