söndag, december 04, 2005

Lillebror är tokig!!!

Jag har misstänkt det länge och idag fick jag det bekräftat.
Vi var hos min fosterfamilj - Emilia & Mattias - de skulle passa oss hela kvällen. Men lillebror var så galen, pillade överallt och hoppade på allt och alla så de ringde efter husse och matte och undrade när vi skulle åka hem. Så pinsamt!!!
Hade jag varit där själv hade de aldrig ringt! Jag kan inte förstå att han skulle vara släkt med mig??? Det kan inte vara sant... han är nog en bortbyting. Hörde att matte sa att de kunde få passa mig själv någon dag istället, utan lillebror. Det vill jag jättemycket! Kan behöva lite semester från honom emellanåt. Puh vilken galen tok! Tur att husse och matte har mig! Förresten har vi fått tillbaka alla kuddar i soffan nu! Så skönt!!!

Inga kommentarer: