torsdag, december 01, 2005

Fortfarande konstigt

Matte håller på och jobbar och far runt hela tiden. Jag försöker koppla bort allt och sova i soffan (som inte har några kuddar längre). Men är det inte Liam som busar med mig så håller matte på och för en massa oväsen. Puh jag är helt slut! Och det har varit flera olika människor här. Jag får inte hoppa på dem och inte hälsa som jag brukar. Taskigt! Blir instängd i ett rum. Men jag kan öppna dörren så jag har lyckats smita ut emellanåt. Fast när mattes pappa var här satte han på en hasp så jag inte kunde ta mig ut, matte hade aldrig tänkt på att man kunde göra så men det vet hon nu. tyvärr...
Två kvällar har Liam och jag varit hos mattes föräldrar. Det har varit jättekul! De har inte stökat omkring som här hemma. Mycket lugnare. Skönt!
Men idag lite senare på kvällen satt faktiskt både husse och matte i soffan med mig. Oj så mysigt vi haft det! Men de bjöd varken på ostringar eller chips. Nu ropar matte åt mig att jag ska gå ut och kissa. Får väl göra det då...

Inga kommentarer: