söndag, maj 27, 2007

Vilken toppenhelg!


Jag har haft världens bästa helg! Igår var jag på lure hela dagen och idag började vi med Agility. Det kan ju inte bli bättre! Innan agilityn hämtade vi mattes mamma och så dumpade vi Liam. Jag var hur duktig som helst på Agilityn. Klarade allt galant och fick massor av köttbullar. Matte var så stolt över mig. Det var nog mattes mamma också!

Vi åkte och hämtade Liam och sen lämnades vi ensamma hemma, vi sov hela tiden. Vi var så trötta!!! Efter någon timme kom matte och hennes mamma och hämtade oss. Åkte hem till mattes föräldrar, dit kom mattes bror och familj också. Det var toppen, jag fick lite godbitar här och där, bara för att jag är så duktig! Och så är jag ju så himla mager. Man kan faktiskt kalla mig utmärglad... så jag behöver verkligen lite extra och det förstod alla.

Inga kommentarer: