måndag, maj 14, 2007

Husse knäpp!

Idag var vi på fältet på lunchen, Liam, husse och jag. Jag hittade ett toppenställe som luktade fantastiskt. Jag parfymerade mig ordentligt! Gott luktade jag minsann! Husse blev arg? Han är konstig... Stoppade in mig och Liam i bilen och körde tillbaka till jobb, men jag fick inte gå med in. Han och Liam gick själva. Sen kom husse tillbaka och vi åkte hem. Hem för att duscha! Igen!

Jag som duschade igår också. Då var vi hos mattes föräldrar hela eftermiddagen, Liam och jag. Där var luktegod igelkottsbajs i trädgården. Jag hittade det direkt och gned in mig lite med det. Nice!
Det tyckte inte mattes mamma som tvättade av mig. Fast hon fick inte bort allt som tur var! Men när husse kom (han måste ha ytterst dåligt luktsinne) så sa han att jag luktade äckligt och så var det direkt in i duschen när vi kom hem...

Det kan aldrig vara bra att tvingas duscha så ofta!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Usch och fy!! Vad dumma de är mot dig. Bada så ofta kan inte vara bra. Fick jag bestämma skulle jag bada vart 4:e år .. max!

Anonym sa...

Märkligt!
Med början på min födelsedag så badades jag sex dagar i sträck!
Min rådjursbajsparfym gillades minst.
Tvåbeningarna i mitt hushåll måtte ha fått renlighetsmani!
Fattar dem inte att jag hatar att lukta tuttelinuttshampo!!!
Din "rena" syster Tilda.

Anonym sa...

Hihi! Tilda - du verkar ju ha det värre än mig! Jag har faktiskt sluppit duscha idag...
Och Zero - jag håller med! Vad 4:e år MAX!