fredag, mars 30, 2007

Djursjukhuset

Jag har ju glömt att berätta, igår var vi på djursjukhuset. Vi fick sitta i väntrummet jättelänge. Jag satt lite i husses knä. Det var tråkigt. Jag pep så vi skulle gå ut igen. Det kom en galen schäfer förbi, Liam skällde som en galning. Jag skällde några gånger jag också. Så han skulle hålla sig borta från oss. Till slut kom vi in till ett rum. Jag fick stå på ett bord. Jag tycker inte så mycket om det. De binder ett gummiband om benet, sen sticker de in en jättelång nål och tappar ut en massa blod. Blää! Men efteråt fick jag godis!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker inte heller om att vara på djursjukhuset. Jag kryper nästan ur skinnet för att slippa vara där. Jag tror att matte tänker lämna mig där. En gång när jag hade ätit snus gjorde hon det. Två nätter var jag utan min matte. Urk.

Anonym sa...

Usch! Stackars dig! Ätit snus... örk. Varför gjorde du det? :-D
Låter som min lillebror, han skulle säkert gärna äta snus. Han har blivit inlagd på djursjukhuset två gånger för att han ätit konstiga saker.

Anonym sa...

Jag var hungrig!!! Mådde lite tjyvens kvällen innan så matte tyckte inte att jag skulle äta något på morgonen dagen efter. Så när husse och matte var borta letade jag fram en sån där prilla som matte brukar äta. Har sett dem i papperskorgen brevid hennes dator. Jag var bara tvungen att testa. Matte äter dem ju. Men fy vad man mår illa av dem.

Kattalena sa...

Hihi! Vilken buse du är!!!