fredag, januari 12, 2007

Göra ingenting - min specialitet

Det uppdateras dåligt här, det beror mest på att jag är hemma med husse och gör i stort sett ingenting om dagarna. Fast på förmiddagen igår var jag med matte på jobbet. Det var jättekul. Jag blir så glad när jag kommer dit. Det är människor som hälsar på mig och klappar mig och tycker att jag är fin. Husse hämtade oss redan till lunch. Vi ville inte gå ut för det regnade och då blir man blöt. Så det blev ingen promenad när vi kom hem, husse släppte ut oss när vi behövde kissa och så.

Fast en sak jag glömt att berätta är ju att vi var på vinthundsträff i söndags. Dit kom Jackie och Toy. Det var kul! Jag fick en massa godis av Pias barn. Det uppskattar jag verkligen!
Sen på kvällen var vi hos mattes bror, men matte tog inte någon bra bild på mig så det finns inga bildbevis...

Inga kommentarer: