måndag, september 18, 2006

På balkongen

Här står jag på husses brors balkong. Där har man finfin utsikt. Vi har varit på ett mycket trevligt ställe där jag fick smakbitar av gräddtårta och annat gott! Mina vackra ögon kan ingen motstå!
Där bor en schäfer som heter Fiona. Hon satte nosen i magen på mig när jag låg och sov. Då blev jag arg!!! Så gör man väl inte? Annars kommer vi bra överens. Hon försökte också få lite smakbitar men lyckades inte lika bra som jag.
Efteråt åkte vi och hälsade på mattes föräldrar. Vi var där bara en liten stund. Det var säkert för att lillebror stod och pep hela tiden. Han ville leka med en boll. Han är en riktigt tok.
Men tokig är han minsann inte nu. Han bara ligger och sover. Husse och matte säger att jag inte får busa med honom - han har tagit bort en tå. Stackars honom, jag hade inte velat bli av med någon av mina tår inte.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad snällt att ställa dit en stol så du ser ut! Det gör minsann inte matte åt mig, även fast jag påpekat problemet med att jag inte ser ut hundra gånger! Ibland tror jag inte hon lyssnar på mig... suck.

Anonym sa...

Stackars dig! Min husse och matte gör allt för att jag ska ha det bra! Det är bara maten de är snåla med...

Anonym sa...

Mmm, de tror jag ska hoppa ner. Dumma människor, inte hoppar man från tredje våningen heller! Jag får däremot jättemycket mat, men jag orkar aldrig äta upp det. Fast de säger att jag är för mager och borde äta mer, men jag äter bara tills jag är mätt.

Anonym sa...

Oooh sån lyx! Jag skulle också jättegärna äta tills jag blir mätt, men jag får aldrig så mycket. Jag är alltid hungrig...