torsdag, juli 06, 2006

Bad!

Idag var vi på stranden två gånger. Först på lunchen och sen på kvällen. På lunchen var mattes mamma med. De försökte få mig att gå ut i vattnet genom att be mig fånga bollar, pinnar och annat. Jag gillar inte att bli blöt så det var inte mycket jag fångade, men Liam han tog det istället. På kvällen var mattes pappa med. Det första som hände när vi kom till fältet var att jag hittade en fantastiskt god liten låda med mat! Jag slukade så mycket jag kunde innan de såg vad jag hittat. Det var toppengott!
Jag fick sällskap ut i vattnet. Det var faktiskt riktigt skönt! Matte blev helt till sig. Hon trodde kanske att jag inte ville simma? Men det ville jag bara jag fick lite sällskap. Hoppas matte hoppar i nästa gång hon också.
Matte försökte hålla Liam sysselsatt. Men han såg mig och ville busa. Då ville jag gå upp igen så det gjorde jag. Efteråt bjöd matte på lite glass. Kallt och gott. Sen åkte vi hem till mattes föräldrar. Där stannade vi på kvällen och de åt mat, jag fick lite kött. Mums!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi har också badat idag men vi hämtade inga pinnar! Mattias Emilia Amanda och Ida,

Kattalena sa...

Va inga pinnar? Jag delar så gärna med mig :-)
Ni kan väl titta förbi någon dag, det var längesen jag träffade er!