lördag, juni 17, 2006

Lördag

Idag blev vi passade av Torgny och hans familj. Det har jag aldrig blivit förut, passad av dem alltså. Jag sov mestadels. Vi gick ut också. Matte hade glömt att lämna mitt koppel så jag fick ha ett annat än jag brukar. Det gick hur bra som helst. När husse och matte kom tillbaka så satt vi i soffan en liten stund. Då somnade jag med huvudet i mattes knä. Sen åkte vi hem. Var hos mattes föräldrar på eftermiddagen. Liam och jag lekte med en gummigrej. Det var kul att leka. Sen gjorde jag mig söt och lurade till mig två kakbitar. Fick en bit vom också. Det var mumsigt. Sen åkte vi hem. Jag gick och la mig. Husse och matte var ute. Jag brydde mig inte om att kolla vad de höll på med - jag gick upp och la mig i sängen istället.

1 kommentar:

Kattalena sa...

Vintisträffarna är på kvällen istället nu när det är så varmt, kanske lättare för dig att komma ifrån då? Tänkte vi skulle ha en sms lista så att man kan skicka ett sms till alla när man tänker åka till fältet / käglinge. Så kan den som känner för det åka dit samtidigt.