söndag, maj 14, 2006

Agilityn

Idag var det konstigt. Matte och jag skulle på Agiltiy men vi åkte inte bil som vanligt. Vi gick en runda och sen plötsligt kom en stor svart bil och där skulle jag hoppa in sa matte. Och det gjorde jag gärna för där satt ju Dolly! Min bästis! Jag hittade en perfekt solfläck och la mig att sova. Sov hela vägen till Gislövs läge. Så var det Agility. Jag var på G! Hoppade och sprang så fort jag kunde. Oj, det var kanske inte så bra. Jag trillade när jag flög ner från A-hindret. Landade på knäna. Har fått gröna gräsfläckar på vardera ben efter det. Men det var kul! Jag tog det mycket lugnare efteråt. Fast där var en påse med korvbitar på ett bord, de luktade så gott så jag sprang dit ett par gånger. Dolly och jag var jätteduktiga! Vi är helt klart bäst av alla! Kul har vi också. Men idag blev det ingen strandpromenad. Gjorde inget. Jag var så trött ändå.

Inga kommentarer: