onsdag, april 12, 2006

Torsdag

Igår var husse och jag på djursjukhuset och jag fick springa i akvariet igen. Det gick fort denna gången, dvs marken rörde sig snabbt under fötterna! Det bästa av allt är att jag får massage. Jag blundar och njuter när de drar och sträcker! Hur mysigt som helst.
Idag har jag och lillebror varit hos mattes föräldrar hela dagen. Det var jättekul! Vi lekte med bollar lite - mest Liam förstås. Jag kopplade av och hade det mysigt. Matte kom för att hämta oss men först satt de och fikade. Det luktade jättegott. Det enda matte bjöd på var två små bitar svamp... Men jag klagar inte. Det var goda svampbitar!
Sen åkte vi allihop till hundfältet och sprang lite. Det var kul!
När vi kom hem där hemma var matte jättetråkig. Tog fram dammsugaren och höll på och städade ända tills husse kom hem. Då fick jag mat! Sen åkte alla ifrån mig. Matte var på kurs med Liam, husse åkte för att handla. Sen tyckte han nog det var tråkigt utan mig för han kom hem och hämtade mig. Vi hämtade matte och Liam på kursen. Det var många hundar där. Liam blev tokig när han såg oss. Ville hälsa men han fick inte för matte. Inte förrän efter en stund i alla fall. Då fick jag hälsa på Jackie också. Kul! Nu är vi hemma, nu ska jag sova resten av kvällen.

Inga kommentarer: