söndag, februari 05, 2006

Jag är snygg minsann!

Idag har vi varit på hundfältet. Vi hade med oss Jenny, Dixie och Memphis. Det var ett himla hallåande i bilen, jag försökte behålla värdigheten och ignorerade dem allihop. Det var inte lätt. Men när vi kom fram så var det kul! Liam sprang efter Dixie istället för efter mig, skönt! Dixie sprang jättelånga rundor med Liam efter sig. Hihi. Memphis luktade himla gott, så jag sprang efter henne lite då och då. Vi träffade en whippet som jag aldrig sett förut. Det var kul. Men det var hård snö, vi skar oss lite på tassarna och lämnade små blodspår efter oss allihop... Men jag hörde att Jenny sa att hon kunde tänka sig att ställa ut mig. Hon tycker jag är snygg!!! Men att jag måste banta lite och träna så jag ser bra ut. Det ska jag göra! Matte har lovat att vi ska gå på simträning. Undrar vad det innebär. Jag tycker inte om vatten så jag hoppas man inte måste bada... På tisdag ska vi till Kiropraktorn för att vara säkra på att jag inte har något problem med ryggen.
Jag hade förresten tur idag. Matte tog fram saxen och började klippa Liams klor. Jag sprang upp till husse för att slippa. När jag kom ner igen efter ett tag så hade matte glömt bort det. Puh!!!

Inga kommentarer: