tisdag, februari 07, 2006

Hos Kiropraktorn


Idag var jag med om något riktigt läskigt. Matte körde iväg med mig och Liam. Vi åkte långt ut på landet. Där gick matte och jag själva iväg in i en lada. Där luktade jättekonstigt och jättemycket av allt möjligt. Sen kom en tant och klämde på mig. Jag vet inte vad jag ska tycka om det. Å ena sidan var det läskigt och lät konstigt, men å andra sidan fick jag godisbitar hela tiden. Men behagligt var det inte. Matte köpte ett sele till mig. Jag har visst lite snedställt bäcken + nackproblem, så jag får inte ha halsband. Det ska bli skönt med sele tycker jag. Men att jag inte har fått lika snygga bak-muskler som lillebror beror på att jag inte använder de musklerna alls. Men nu ska jag snart kunna det och då ska jag bli jättesnygg och sen hoppas jag att husse och matte ställer ut mig så alla kan se hur snygg jag är! På hemvägen fick jag åka i framsätet! Det var kul. Liam skrek som en stucken gris... han var avundsjuk och ville också sitta där framme med mig. Men det fick han inte.
Nu är jag trött och vill bara få sova!!!

Inga kommentarer: