söndag, januari 01, 2006

Ännu ett år har gått!

I år blir jag faktiskt 2 år gammal!!! Det hade ni inte trott va?
Nyårsafton var full av konstiga ljud, det var helt OK. Jag är van. Vi var hos mattes mamma på födelsedagskalas och det var verkligen kalas!!! Fick massor av mat, kycklingtass, vanlig middag (komage), torkad vom, smörgåstårta, oxfilé och hummer. Mmmm... Jag skötte mig exemplariskt. Självklart ville vi jag ha mer mat hela tiden, men i övrigt var jag jätteduktig! T.o.m. lillebror var lugn och snäll för det mesta.

Men vilken jobbig natt jag haft. Det lät konstigt ute, jag gick ner för att kolla och skällde och skällde och husse och matte blev irriterade för de ville sova. Fast jag behövde faktiskt gå på toa också och det fattade de till slut... men sen lät det konstigt igen lite senare på natten. Så jag gick upp och skällde igen. Då kom matte ner och släppte ut mig så att jag kunde kolla läget. Passade på att skälla på lite olika ställen i trädgården. Det är jobbigt att vara vakthund...

Inga kommentarer: