tisdag, september 06, 2005

Tisdag


Idag har jag varit med matte på jobbet. Det var väldigt varmt på rummet... på lunchen var vi på hundfältet. Lillebror var också med såklart. Jag hittade massor av intressanta fläckar att lukta på. Tiden bara försvinner när jag hittar något gott att lukta på. Matte påstår att hon ropat massor på mig men jag har inte hört något inte.
Träffade hjorthunden Affe och en fin Borzoi. Det var kul!
På eftermiddagen var det så varmt så varmt. Sov gott gjorde jag. Sen åkte vi till mattes föräldrar. Där lämnade vi Liam, han skulle passas av mattes mamma Inger. Matte, jag och hennes pappa Gösta tog den sedvanliga rundan. Vi brukar vara ute och springa. Men idag var det mest jag som sprang. Matte är ju förkyld och orkar inte ta i så mycket. Jag fick glass också. Jordgubbsglass. Det var himla gott! När vi kom tillbaka till mattes föräldrar så busade jag jättemycket med Liam.
Nu är vi hemma och jag ligger och slappar i soffan. Det tycker jag mycket om!

Inga kommentarer: