fredag, augusti 05, 2005

Själv med husse

Mina människor är konstiga. Igår blev jag lämnade ensam framåt kvällen. När husse väl kom hem gjorde jag klart för honom att jag var hungrig. Jag har fått anmärkningsvärt mycket grönsaker sen den där utställningen i helgen, och det mättar inte så bra. Men fick jag någon mat? Nej, jag åkte ut för att springa bredvid hans cykel! Vi körde en ganska lång runda och rätt fort gick det också, men jag blev inte så trött för det...
Väl hemma fick jag käk, men det var en massa grönsaker och bara lite kött igen!! Det verkar vara någon sorts svältkur det här. Jag slår vad om att Memphis och Dixies matte (Jenny heter hon visst) har något med det här att göra. Hon petar mig jämt i sidan och ser bekymrad ut, och när vi gör något med henne involverar det oftast en massa springa. Tycker hon jag är tjock eller? Grrrrr...

Inga kommentarer: