onsdag, augusti 03, 2005

En semesterdag bland andra

Mattes moster kom och hälsade på idag. Jag hoppade snyggt över kompostgallret och hälsade på henne. Hon blev förskräckt och trodde att jag hade rymt, hon kan ju inte veta att jag är så stor att jag får göra som jag vill! Det är bara lillebror som behöver bli instängd av gallret. Han höll på att välta det i ivern. Matte och Annika satt ute och åt lunch. Då fick jag bröd! Det var gott. Men jag fick göra konster först. Det är jag bra på!
När hon hade gått åkte jag bil. Det var ganska varmt men vi åkte inte så länge. När vi varit hemma en stund så kom husse hem! Ooooh så glad jag blev!!! Och en stund senare kom Åsa och Carro. Det var kul! Jag blev klappad på och fick små godbitar också! Fick slicka ur ett glass paket! Mmmm...

Inga kommentarer: