tisdag, juli 19, 2005

Vilket sjå

Nu har jag precis kommit hem från biltur med två galna valpar.
De fick sitta där bak - Memphis och Liam - oj vad de tjöt och skällde och höll på.
Jag försökte stänga dem ute genom att sova, men det var inte lätt...
Hur som helst fick jag följa med husse och matte och titta på tält.
Självklart fick jag bestämma - kan ju inte bo hur som helst när man ska ställas ut!
Mycket tjusigt tält valde jag ut, bara att hoppas att de har fattat!
Nu orkar jag inte prata mer för nu ska jag sova... ingen mat har jag fått idag heller.
Piper lite så kanske de fattar att jag är HUNGRIG!!!! Piper lite till... ingen som hör mig.
Jag finns nog inte längre.... Hopp ner från soffan, nu vill jag UT!
Lillebror följer efter, aldrig får man vara ifred, bäst att gå in igen meddetsamma...
MAT tack!

Inga kommentarer: