fredag, juli 22, 2005

Motion i Arrie


Vi åkte till Arrie idag. Dixie och Jenny var också med. Det var meningen att jag skulle motionera ordentligt. Men när vi kom dit fick husse ont i magen så vi fick åka hem igen. Då lämnade vi husse och Liam och åkte tillbaka igen. Det var mysigt att få vara själv med matte! Och så kul vi hade! Matte stannade kvar på en väg och så gick Jenny, Dixie och jag iväg till andra sidan av en djup dal. Men så ville jag tillbaka till matte och försökte gena genom gräset. Men det gick inte och så försvann hon! Jag hittade inte henne på jättelänge. Hon blev så glad så glad att se mig igen! Jag blev också glad för jag var rädd att hon hade åkt hem utan mig... Sen sprang jag med Dixie upp och ner i backarna tills jag inte orkade mer. Då satte matte och jag oss i bilen och väntade medan energiknippet Dixie var ute och simmade i sjön. Ni ser hur fint vi hade det på bilden.

Inga kommentarer: